با من
 
رویای زیبا
 
 
یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:پریشان کن سر زلف سیاهت, :: 18:22 ::  نويسنده : علی

پریشان کن سر زلف سیاهت شانه‌اش با من
سیه زنجیر گیسو باز کن دیوانه‌اش با من

که می‌گوید که مِی نتوان زدن بی جام و پیمانه
شراب از لعل گلگونت بده پیمانه‌اش با من

ز سوز عشق لیلی در جهان مجنون شد افسانه
تو مجنونم بکن از عشق خود افسانه‌اش با من

بگفتم صید کردی مرغ دل نیکو نگهدارش
سر زلفش نشانم داد و گفتا لانه‌اش با من

ز ترک مِی اگر رنجید از من پیر میخانه
نمودم توبه زین پس رونق بی خانه‌اش بامن



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت13:10---16 مهر 1392
مدل گوشیتو نمیدونم ولی گوشی من با دکمه ستاره میشه نوع نوشتشو تغییر بدی کوچیک وبزگ میشه

مهسا
ساعت14:33---15 مهر 1392
دونه به دونه نظرای که دادمو تاییدمیکنی وگرنه کشتمت
ارزو به دل موندم بخدا
در ضمن میدونم رمانارو نخوندی ونمیخونی
برو بخونش


مهم نیست
ساعت10:22---21 شهريور 1392
قشنگ بود

خاطرات خوش
ساعت10:08---20 شهريور 1392
گاهی میشنویم انسان های بزرگ.
بزرگی و کوچکی هر کس را با وسعت قلبشان میسنجیم...
وچه معیار نابی!
لینکت کردم.خوشحال میشم توهم لینکم کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به سراغ من اگر می آیید سخت و پیوسته بیایید نهراسید از اندیشه تنهایی من شیشه ای نازک نیست که ز هر لرزش اشکی ترکی بردارد صحنه خاطر تنهایی من قطعه سنگی شده از درد هزاران اندوه در هراس از پاییز
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 919
بازدید ماه : 1722
بازدید کل : 116839
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1